Tegeltjes - Reisverslag uit Cusco, Peru van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu Tegeltjes - Reisverslag uit Cusco, Peru van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu

Tegeltjes

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

12 Mei 2006 | Peru, Cusco

Iedereen krijgt het een keer, maar het blijft vervelend. Ik kan de tegeltjes van mijn wc dromen..en ik kan geen wit brood en thee meer zien. Laat staan de gore drankjes die ik van Yoni kreeg en die ik moest opdrinken ¨Ja Mama!¨. Na 2,5 dag diarree en zwakjes te zijn, toch maar even langs de schoolarts. Hij verwees me door naar het laboratorium om mijn ontlasting te laten checken op parasieten. Sanne en Catharina waren zo lief om met me mee te gaan. Aangekomen bij het lab, kreeg ik een bakje en werd ik richting de wc geleid. 1 min later: niks, 3 min later: niks, na 5 min: nog niks. Heb hard mijn best gedaan, maar na 5 min heb ik het opgegeven. IK BEN BETER!

--------------------------------------
Wat heb ik deze week gemist??
Mijn eigen dokter ;-)
Jullie!
Volkoren brood en rijst
Een kruikje
--------------------------------------

Om dit heugelijke feit te vieren ben ik met Catharina naar de markt gegaan en heb ik voor 14 euries dingetjes gekocht...en daar krijg je hier heeel veel voor. Dus jullie delen over 2,5 maand ook mee in de vreugde!

Verder heb ik deze week niet zo veel gedaan, behalve de lessen gevolgd en het rustig aan gedaan.

Zondag vertrek ik voor een weekje naar Urubamba, ongeveer 2 uur rijden vanaf Cusco. Daar zit ook een gedeelte van de school en de leraren gaan gewoon mee. Dus les en daarnaast excursies en genieten van het iets warmere weer. Het dichtsbijzijnde internetcafe ligt op 1 uur lopen, dus ik ben niet echt bereikbaar. Ik kijk er naar uit om jullie mailtjes en reacties te lezen als ik weer terug in Cusco ben!

Veel liefs Ina

P.S. Ik kreeg net een smsje van Hellen: Ik ben toegelaten aan de VU, dus in september mag ik beginnen met het pre-masterjaar van Cultuur, Organisatie en Management!

  • 13 Mei 2006 - 08:08

    Suzanne:

    gefeliciteerd! kun je met een lekker gevoel verder gaan genieten! Hopen dat je niet meer ziekjes gaat worden! xxxx

  • 13 Mei 2006 - 15:58

    Ils:

    Lieve Ien
    Wat fijn weer van je te horen! Hoop dat je je inmiddels fitter voelt...is vreselijk ongemakkelijk...ziek zijn in een vreemd land! Ken het gevoel *bleh*
    Wat fijn om te horen dat je bent toegelaten. Gefeliciteerd meid! Heel veel plezier op je excursie dit weekend. Ik wacht met smart op je verhalen en foto's. Liefs ils

  • 13 Mei 2006 - 19:08

    Liz:

    Wauwieeeeeeee, je bent beter, gaat 100% zeker studeren. Het leven is mooi!

    Laat heb ik eens de moeite genomen om al je foto's door te spitten. Die zijn echt heel leuk en mooi! Wat mooi dat jij dat allemaal mee mag maken!

    Hier alles (nog) zonnig en verliefd. Vandaag een rommelmarkten-tour gedaan met huis- en ex-huisgenoot. Echt heel leuk! Blikken, lampje...en dat allemaal voor haast niks. Was een fijne dag. Het wordt helaas minder goed weer, zeggen ze.

    Ien, ik ga je gauw mailen, dat beloof ik. Voor nu nog maar even een kort en welgemeend: veel plezierrrrrrrrrrrrr x

  • 14 Mei 2006 - 21:08

    Ans:

    Hey lieve Ien! Gefeliciteerd met je toelating! (Ik had er niet echt aan getwijfeld dat je niet aangenomen zou worden, eigenlijk.) Wat naar dat je ziek was! Ik stuur je binnenkort een lange mail, ik heb genoeg te vertellen. Deze week premiereweek bij TTW, leuk! Veel plezier in Urubamba! Dikke kus, Ans

  • 15 Mei 2006 - 15:12

    Bees:

    Gefeliciteerd! Met het kwijtraken van de race en je toelating!

  • 16 Mei 2006 - 11:47

    Gina:

    Gefeliciteerd!! En fijn dat je je beter voelt!!
    Het is echt leuk om te lezen hoe het je vergaat daar!
    Kus

  • 16 Mei 2006 - 13:29

    Mariek:

    Wat goed zeg, dat je toegelaten bent aan de VU!! En heel fijn dat je je nu beter voelt. Wacht met smart op je verhalen over Urubamba (geweldige naam trouwens)! Veel plezier daar!

  • 16 Mei 2006 - 17:21

    Yvonne:

    Superdesuper! Toppie dat je weer beter bent en fijn om te weten dat je een nieuwe uitdaging hebt als je weer terug bent in holanda! Hoe was je schooltripje?

  • 19 Mei 2006 - 17:00

    Els:

    van harte gefeliciteerd met je toelating, heb je mooi in je zak. leuke week gehad,zonder ongemakken?zondag hebben wij de dag doorgebracht bij bas. ergens gegeten en bijgekletst en nu zit hij dan in afrika.(traantje) inmiddels kunnen wij dagelijks drie sites bekijken. van bas, van jou en annelies.dag lieve ina tot gauw. zoen.


  • 20 Mei 2006 - 11:09

    Ils:

    Ha Ien
    Hoe gaat het met je? Al even niets van je vernomen. Hoe was je tripje? Hoe gaat het met je Spaans? Je gaat toch ook naar Macchu Picchu. Voor allen hier in Nederland die deze prachtige plaats niet gaan bezoeken had ik nog een leuke website om een beetje te kunnen delen in je ervaring: www.mp360.com Daar kun je Machhu Pichhu virtueel bekijken. In ieder geval hoop ik snel weer verhalen en foto's van je te lezen en zien. Doe goed voorzichtig en geniet.
    liefs Ilse

  • 21 Mei 2006 - 09:25

    Astrid:

    Hee lieve Ina! Ik heb net dankzij al je verhalen even een korte minivakantie gehad. Mijn herinneringen kwamen weer in sneltreinvaart naar boven! Ook inclusief mijn tegeltjes-gestaar helaas ;). Ach ja, het hoort erbij. Super te lezen wat je allemaal meemaakt en geniet er heel veel van de komende weken! Dikke kus!

  • 21 Mei 2006 - 09:27

    Astrid:

    En natuurlijk: gefeliciteerd met je toelating tot de VU! Leuk vooruitzicht! Hasta luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Ina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 65802

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 03 April 2015

Sri Lanka en India

07 Februari 2014 - 21 Maart 2014

Yoga en reizen

02 Februari 2012 - 23 Februari 2012

Strand en backpacken

31 Oktober 2010 - 19 November 2010

Goa, India

26 April 2006 - 25 Juli 2006

Peru, Bolivia en Tanzania

Landen bezocht: