Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

22 April 2006 | Nederland, Utrecht

Ola!
Nog maar vier nachtjes slapen en dan is het zover. Ik heb net mijn laatste 'obstakel' overwonnen; het assessment van de VU voor de master Cultuur, Organisatie en Management...en nu maar hopen dat ik over drie, vier weken positief bericht krijg...
Ik zal een aantal van jullie nog wel spreken de komende dagen; voor de rest tot mails!
Liefs Ina

• 22 April 2006 - 16:56

Lindsay:

Hey Ina, superleuk dat je een waarbenjij.nu site hebt! Zal 'm af & toe eens in de gaten houden want altijd leuk om te lezen! Alvast heel erg veel plezier & succes, want ik ga er gewoon van uit dat je positief bericht krijgt! Dagdag! Lindsay x

• 22 April 2006 - 23:56

Karin:

Hey Ien!

Super dat je bijna gaat. Fijn dat alles beter is met het thuisfront en relaxed dat de assesment achter de rug is! Go for it!! En geniet!

Beso, Karin

• 24 April 2006 - 10:28

Willemenelsbuiting:

dag Ina,geniet van je reis,het land en de mensen.dikke zoen willem en els

• 26 April 2006 - 18:10

Liz:

Hiephoi!

Je bent er! (toch?). Nu maar gauw een berichtje over dat je de voeten veilig op Peruaanse bodem hebt gezet! En dat het eten goed smaakt. En dat je bedje lekker ligt. En dat er allemaal lieve mensen zijn die goed voor je zorgen. Dat komt vast helemaal goed..... keep us up the hoogte

• 26 April 2006 - 21:32

Bas:

Nou mn lief je bent opweg, heel veel sterkte, geluk en plezier in Peru.

Liefs je Bas

• 26 April 2006 - 23:50

Ils:

Ils
    27 Apr 2006 01:48 uur

Ola Chica! Maanden naar uitgekeken, voorbereid en gekletst over en nu ben je inmiddels al op Peruaanse bodem geland. Wat een kick, echt! Vind het stoer van je. Geniet van alle mooie dingen die je gaat zien, doe voorzichtig ("ja mam" en laat zo nu en dan eens van je horen...maar geniet vooral.