Namaste - Reisverslag uit New Delhi, India van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit New Delhi, India van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu

Namaste

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

04 November 2010 | India, New Delhi

Hallo allemaal!

We zijn al behoorlijk geacclimatiseerd hier :-). Maandag aan het einde van de middag zijn we na een lange reis aangekomen bij Ashiyana Yoga Centre, waar we vijf nachten verblijven. Na een nacht goed slapen was de lange reis van meer dan 20 uur zo goed als vergeten. Aan de beestjes moesten we toen nog wel even wennen (muggen, kikkers, kakkerlakken, slangen en meer van dat soort ongedierte...).

Yoga
De yoga hier is fijn! 2 lessen op een dag van 2 uur, maar gelukkig niet zo intensief als de lessen bij Yogamoves. Het is wel erg bijzonder om de zonnegroeten te doen met het uitzicht op palmbomen! De eerste spierpijn is al verholpen door een massage.

Regen!!
Helaas is het niet alleen maar zon die hier schijnt... Het heeft namelijk al twee keer flink geregend. De eerste keer werden we opgeschrikt door een tropische bui terwijl we aan het shoppen waren op een enorm toeristische markt, met dusdanig veel spullen dat je met niks naar huis gaat... te veel keuze! Mijn beachhut bleek bij thuiskomst niet helemaal waterbestendig, maar dat is met een stuk plastic verholpen! Flexibiliteit van lichaam en geest...

Strand
Vanpchtend was ik vroeg wakker en heb ik even heerlijk op het strand gewandeld. De visserbootjes halen hier verse vis binnen en verder is het een rustig strand. Fijn voor een wandelingetje.

Eten
Het eten is hier veel te lekker. 's Ochtends eten we na de eerste yogales een heerlijk ontbijt met vers fruit, een sapje, yoghurt en brood. 's Avonds staan de meest verrukkelijke gerechten voor ons klaar en is het moeilijk om maar een bordje op te scheppen.

We blijven hier nog twee nachten en dan gaan we Goa verder verkennen. Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs Ina

P.S. Waarschijnlijk ben ik vanaf zaterdag weer mobiel bereikbaar...

• 04 November 2010 - 13:01

Gerarda:

Waaaauw Ina, ben erg jaloers.lIk iwijfel er niet aan dat je een geweldige tijd zult hebben. Wanneer denk je weer terug te zijn?
    Misschien na lange tijd weer eens lunchen?

ENJOY !!

• 04 November 2010 - 13:03

Betsy:

Hoi lieve schat,

Uit je verhaal lees ik dat je gewoon een fijne vakantie hebt.

Ga zo door en geniet ervan!

Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag. India is, ook voor mijn gevoel, toch wel erg ver weg

• 04 November 2010 - 17:57

Marieke:

Hey Ien!

Mooi verhaal! Het klinkt allemaal super relaxed!

• 05 November 2010 - 16:42

Yvonne:

Heerlijk relaxt en helemaal Ina! Heel anders dan het India dat ik me herinner... Dat land heeft veel gezichten. Misschien toch tijd een keer terug te gaan...en dan lekker naar Goa ;-). Geniet ervan! Dikke kus.

• 06 November 2010 - 10:56

Rog En Blin:

Hey vakantieganger!

Bedenk maar: de regen is in India in ieder geval een stuk warmer dan hier :) Het is hier slecht weer, misschien leuk om te weten :)
    Veel plezier daar, grtjs aan de heilige koeien en de dames!!

lfs
    rog en blin