Chillen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu Chillen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu

Chillen

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

07 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Vliegtuig
Na een een vliegreis naast een steeds dronkenere Noor, 3 films en wat lichte turbulentie  kwamen we na 11 uur vliegen aan in Bangkok. Zeven uur wachten (een eerste Thaise maaltijd, een tukje op een bankje en de start in later vlogen we door naar Surat Thani in het zuiden. Daar aangekomen hebben we ons naar een luxe hotel laten brengen waar we pittig hebben gegeten en heerlijk als een blok hebben geslapen.

Bus, Boot en Taxi
Op zaterdag vroeg opgestaan, in de verkeerde bus gestapt, een omweg gemaakt maar toch op tijd aangekomen voor de boot. Via Ko Samui en Kopagnan naar ons paradijsje Ko Tao. Het kleinste eiland van de drie en t verste varen.... Beetje groen bij aankomst.

Met een taxi hebben we ons naar de oostkust van het eiland laten brengen, achter in de laadbak van een luxe jeep samen met drie Fransen. Prima basic hutje op 100 meter van t strand. Chillen met de witte billen!!! Die na twee uur lezen op t strand akelig rood en pijnlijk zijn... Mijn huid is niks meer gewend! Rustig aan dus de komende weken :-).

Vakantie!
Lekker gelezen, rum en cola gedronken op t dakterras met de Fransen, uitgeslapen, weer lekker gegeten en nog een tukje, massage en cocktail aan t strand: kortom vakantie!

Na twee nachtjes tijd om de andere kant van het eiland te verkennen. En het is hier nog paradijselijker! Prachtig zandstrand, eettentjes met lampjes in de palmen, een hutje tegen over de yoga shala en een heerlijk bed, life is sweet!

Genieten
Malou heeft vandaag haar eerste duik gehad en ik gister een heerlijke yogales. Heb die van vanochtend overgeslagen vanwege wat onrustige darmen, maar ach als t dan toch ergens gebeurt dan maar hier. Boek twee in ieder geval uit :-).

As we wright zitten we op t strand met uitzicht op zee, een relaxt muziekje op de achtergrond en een kokosnoot voor onze neus (lang leve wifi). Zijn jullie al jaloers? ;-) ik mis de elfstedentocht met liefde!

Reizen
We blijven hier nog twee nachtjes en gaan dan onze backpackreis naar t noorden van Thailand starten met de boot naar t vaste land en vanaf daar met de trein. Tot het volgende bericht!

Ina

• 07 Februari 2012 - 15:14

Angela:

Heel jaloers!! xxx

• 07 Februari 2012 - 15:15

Betsy:

"het kon minder" je kent het wel die uitdrukking!
    Geweldig naar je zin, zo te lezen.
    Ga zo door!
    Kijk uit naar je volgende bericht.
    Hug van betsy

• 07 Februari 2012 - 16:10

Gerarda:

ENJOY ENJOY ENJOY !!!!!!!!!

• 08 Februari 2012 - 07:28

Yvonne:

Ooooow wat heerlijk! Zeker met die kou hier nu... Ik tel ook af want we gaan vrijdag naar Jordanie. Woestijn in, weer eens wat anders ;-).
    Enjoy Thailand!!!

• 08 Februari 2012 - 10:20

Anne:

Ja! ik ben jaloers! maar geniet met je mee :)!

• 08 Februari 2012 - 21:30

Marieke:

Ja, zeer jaloers! Ben die winter hier meer dan zat, dus zou zo met je willen ruilen :) Geniet van al het moois!