Here we go! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ina Heijnen - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

01 Februari 2015 | Nederland, Utrecht

Het aftellen is bijna klaar... nog een allerlaatste nachtje slapen en dan vliegen we voor twee maanden naar Sri Lanka en India!

t Werk is netjes overgedragen, de laatste yogalessen gegeven, kattenoppas geregeld, de tassen deels gepakt, de katten worden nog even extra geknuffeld en de nieuwe Lonely Planet ligt op tafel; kortom we zijn klaar voor ons avontuur!

Ons plan is om twee weken door te brengen op het eiland Sri Lanka (strand, olifanten, mooie vogels en relaxen), vervolgens drie weken in zuid-India te backpacken (tempels, strand, tochtjes op de rivier) en tot slot drie weken een yogacursus te volgen in noord-India. Begin april nemen we hopelijk de lente voor jullie mee naar Nederland :-).

Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van onze ervaringen. Veel liefs Tim en Ina

• 01 Februari 2015 - 16:29

Gerarda:

Vanuit Nuenen een hele geweldige, fijne reis gewenst. Geniet met volle teugen.
    Net thuis van een heerlijke, gezellige lunch Bij Betsy en Guido.
    XXX Gerarda